Facebook nie musi kosztować, aby przynosił zyski

Agnieszka 03:20


Mamy post na stronie www.mamdobrydzien.pl i co dalej?

Możemy go udostępnić na: facebook, google+, Linkedin właściwie wszędzie tam, gdzie jest jakaś wspólnota mogąca wyrazić chęć zakupu naszych produktów bądź usług.
 wybieramy, gdzie chcemy udostępnić nasz wpis, jeśli na grupie facebooka, powinniśmy pamiętać o kilku aspektach:


W mediach społecznościowych najbardziej popularnym i upowszechnionym kanałem transferu danych społecznościowych jest facebook. Wszelkie jego funkcje możemy wykorzystać jako przynoszące zyski narzędzie. Jednym z aspektów reklamy jest profil osobisty, mając grono zainteresowanych tematem osób możemy stworzyć społeczność, która będzie opiniowała nasze poczynania oraz bacznie przyglądała się naszym wszystkim krokom. Jest to nasza społeczność, którą sami sobie wybudowaliśmy. Lojalne osoby, które stały się naszymi znajomymi.

Tworząc grupę, automatycznie możemy przydzielić osoby z danej miejscowości do danej grupy. Jest to narzędzie lokalizacyjne, które umożliwia podział na regiony osób z naszego profilu, do każdej grupy możemy kierować inne produkty i usługi.

Zapisując się do grup, pamiętajmy o tym, że każda grupa ma przypisaną ilość członków co stanowi o atrakcyjności danej grupy, dlatego zapisujmy się do tych grup, które mają największą ilość osób.

Gdy mamy większą ilość grup, dobrze jest zapisać w zeszycie, te które mamy z dużą ilością odbiorców i zamieszczanie systematycznie 2-3 razy dziennie postów w tych grupach, pamiętając jednak o tym, aby temat był ściśle związany z działalnością grupy, np. sprzedaż kawy - grupa OGŁOSZENIA-CAŁA POLSKA

Jak zapisać się do odpowiedniej grupy?


Podział jest banalnie prosty, jeśli chodzi o sprzedaż. Interesuje nas tylko, czy sprzedaż jest podzielona na regiony czy jest to CAŁA POLSKA? Jeśli na regiony słowem kluczowym będzie miasto np.;WARSZAWA lub miejscowość PIASECZNO, jeśli jeszcze bardziej szczegółowe dane nas interesują zawężamy krąg wyszukiwanych danych do np. słowo kluczowe GROCHÓW

Gdy jesteśmy już zapisani do grup możemy wpisywać same słowa kluczowe np.: "cała"
wyskoczą nam grupy, do których jesteśmy zapisani i dotyczą całej Polski. Wtedy w tej grupie możemy udostępnić nasz post, wydarzenie lub informacje o grupie.

Najszybciej udostępnić post jest w smarfonie, dlatego warto wykorzystać czas przejazdu autobusem do tego typu czynności i efekty oglądać w statystykach komputera.

Post powinien zawierać krótkie i treściwe hasło, jeśli stosujemy opis powinien on być możliwie zwięzły a docelowym elementem może być link do strony, który szerzej opisze istotę zagadnienia.
Posty ze zdjęciami powinny zawierać zdjęcia wielkości 462x255 px


Share this

Related Posts

Latest
Previous
Next Post »

INFOTECH Information & Technology
+48 791 350 090
Ul. Czajewicza 5/7 lok 24
05-500, Piaseczno
www.infotech.com.pl

INFOTECH INFORMATION & TECHNOLOGY
Serwisy www i CMS w technologii PHP i My SQL, Javascript, JQuery, w systemie SEO Zintegrowane, indywidualne systemy informatyczne dostosowane do potrzeb Klienta.
MARKETING SZEPTANY - jest to zupełnie NOWY PROJEKT, który w Polsce jest całkowitą nowością. Za pomocą for dyskusyjnych z tysiącami pozytywnych opinii o Państwa stronie internetowej
bądź oferowanych produktach/usługach promujemy Państwa działalność.

Wygląda to tak:
W zależności od pakietu piszemy setki/tysiące opinii, które w sposób pozytywny przedstawiają Państwa
stronę internetową/firmę, bądź usługę.
Proszę sobie wyobrazić jak duży efekt marketingowy przyniesie pojawienie się tysięcy pozytywnych opinii o Państwa stronie/firmie/produkcie na kilkuset różnych forach dyskusyjnych! Nawet nie mówiąc o wzroście pozycji strony w wynikach wyszukiwania Google, z powodu naturalnych linków. Na kilkaset różnych kampanii nie było ani jednego niezadowolonego klienta ! 70% do nas powraca.
Możemy dla Państwa zaoferować NAJNIŻSZE CENY W POLSCE.
Cennik w promocji wygląda następująco:
rozpoczęcie dyskusji na 100 różnych forach + 700 pozytywnych opinii o firmie / produkcie / stronie = 290zł
rozpoczęcie dyskusji na 200 różnych forach + 1400 pozytywnych opinii o firmie / produkcie / stronie = 490zł
rozpoczęcie dyskusji na 400 różnych forach + 2800 pozytywnych opinii o firmie / produkcie / stronie = 690zł
rozpoczęcie dyskusji na 800 różnych forach + 5600 pozytywnych opinii o firmie / produkcie / stronie = 990zł
Ceny brutto!

Co to daje?
- ogromna reklama - w najwyższej wersji 5600 pozytywnych komentarzy na kilkuset forach na temat Państwa strony i oferty.
- skok pozycji w Google (naturalne linki - nie ma bardziej naturalnych niż wpisy na forach)
FACEBOOK – PROMOWANIE

Filozofia reklamowa
W serwisie Facebook uważamy, że reklamy stanowią integralną część ogólnego wrażenia użytkownika. Najlepsze reklamy to te, które są dopasowane do użytkowników i tego, jak użytkownicy i ich znajomi nawiązują kontakty i łączą się z interesującymi ich markami, artystami i firmami.

Przeznaczamy określoną kwotę np. 15 zł dzienny budżet 1050,00 zł kwota całkowita za miesiąc kampanii. System pokazuje reklamę w określonych miejscach FB związanych z działalnością, lokalizacji lub preferencjach wiekowych.
System FB pokazuje nam potencjalny zasięg np.: 12.200.000 osób
Wysokość opłat za promowanie strony zależy od liczby osób, do których chcesz dotrzeć. Jeśli wybierzesz większy budżet, więcej osób zobaczy reklamy zachęcające je do polubienia strony. W efekcie istnieje większa szansa, że więcej osób polubi stronę.
GOOGLE ADWORDS
To kampania, która pokazuje stronę www na pierwszej odsłonie na dane słowo kluczowe lub słowa kluczowe np.: auto na wesele.
Słowo to jest wyceniane przez Google, a koszty naliczane są za kliknięcie w stronę www. Przeznaczamy określoną kwotę np. 20 zł dzienny budżet. System nie nalicza kosztów, jeśli nie będzie kliknięcia w stronę www. System Google zabezpiecza również przed klikaniem z tego samego adresu IP, to eliminuje nieuczciwą konkurencję.
Taka kampania jest aktywna do czasu wyczerpania środków na prowadzonym przez nas koncie. Jeśli kwota nie zostanie wyczerpana w danym miesiącu przechodzi na następny miesiąc.
Przesyłamy raporty kliknięć i wyceny Google bezpłatnie na życzenie Klienta. Google wprowadziło tą formę wyróżnienia strony www w przypadku kiedy nie ma możliwości pozycjonowania tradycyjnego, kampania wygasa z chwilą wyczerpania środków i należy powtórnie uzupełnić kwotę przeznaczoną na kampanię.
CENA
Kampania reklamowa w Google to ok 500 zł za m-c, skuteczność jest prawie 100%, ponieważ trafiamy do konkretnego odbiorcy zainteresowanego dokładnie takimi usługami, jakie proponujemy. Kliknięcie pojedynczego słowa kluczowego w zależności od jego konkurencyjności wynosi od 1-6 zł. Natomiast konkretnie te słowa, które interesują Zamawiającego wstępnie możemy wycenić.
Klienci różnych branż bardzo sobie chwalą ten system pokazywania na pierwszej odsłonie bez inwestowania wyższej kwoty. Doliczamy 40 % od zainwestowanej kwoty.
Boks zawiera:
- tytuł 25 znaków,
- adres www,
- opis dwie linijki 35 znaków.


Z wyrazami szacunku,
Zespół InfoTech Information & Technology