Szkolenie Social Media Marketing

Agnieszka 06:25


Szkolenia indywidualne oraz grupowe najlepsze dla Naszych Klientów!


Profesjonalne szkolenie to idealne narzędzie, aby usprawnić i zwiększyć sprzedaż.



Szkolenia Social Media Marketing


FUNDAMENTY MARKETINGU INTERNETOWEGO (e-marketing) Warsztaty rozwoju biznesu w Social Media Marketing

Dzisiejsze czasy wprowadzają spore zamieszanie w umysłach biznesmenów i menagerów. Jakie kroki postawić w celu wyróżnienia firmy wśród innych? Jak wyróżnić się na tle rynku w danej branży? Jakie kampanie i projekty warto realizować? Co wymaga zaangażowania, aby przyniosło nam satysfakcję? Czy Social Media w FB to jedyny portal, któremu warto się poświęcić? Czy istnieją inne ważne media społecznościowe, na które warto postawić? Odpowiedzi na te i szereg innych pytań możemy szukać w internecie, książkach, istnieje jednak ryzyko, że ich tam nie znajdziemy. Możliwe też, że przyjmiemy jakąś stałą i kierunek w biznesie, ale moda i trendy się zmienią i okaże się, że zewnętrzne podpowiedzi staną się nieaktualne. Gdzie zatem szukać wskazówek na nurtujące biznesmenów pytania o to, co jest fundamentem e-marketingu i wyznacza kierunek biznesu? Odpowiedzi są w zawarte w analizie przypadku, które wspólnie opracujemy.

CELE WARSZTATU:

  • Jak stworzyć skuteczną kampanię swojej firmy.
  • Jak promować stronę www? Social Media Marketing
  • Jakie miejsca dobre są na kampanię? Media społecznościowe
  • Ile czasu i pieniędzy potrzeba na stworzenie bazy klientów? Mailing
  • Stworzenie bezpiecznej i konstruktywnej przestrzeni internetowej, sprzyjającej zwróceniu uwagi na biznesowe reakcje, zachowania, nawyki.
  • Poszerzenie świadomości na temat różnych wzorców e-marketingu obecnych w necie i otoczeniu biznesu.
  • Nauczenie się posługiwania Analytics jako „wewnętrznym statystycznym miernikiem” do podejmowania decyzji.
  • Rozwój świadomości i umiejętności czerpania z różnych źródeł płaszczyzny internetowej i różnych możliwości.
  • Możliwość wspólnego poszukania odpowiedzi na powtarzające się pytanie o e-marketing i wzorce godne naśladowania.
  • Zaplanowanie realizacji odkryć i wglądów z warsztatu w codziennym życiu biznesowym.

    PROGRAM:

    • Czym jest e-marketing? - dyskusja otwierająca warsztat na temat tego, czym wg nas jest e-marketing i jak z niego korzystamy.
    • Uniwersalna mapa e-marketingowych wzorców: - Analiza e-marketingowych wzorców, które poznaliśmy w kontakcie z biznesmenami, menagerami z naszego otoczenia. - Rozważania i decyzje na temat tego, które z wzorców są dla nas dobre i chcemy je wykorzystać.
    • Wewnętrzny statystyczny miernik – podstawowe zagadnienia jako drogowskaz w działaniu: - Mini wykład na temat podstaw analityki i jej roli. Dyskusja. - Ćwiczenie konkretnych przykładów wykorzystania Analytics jako „wewnętrznego statystycznego miernika”.
    • e-marketingowe źródła: - Google+, FB, linkedin, instagram i ich wykorzystanie, - e-marketingowe źródła i ich wpływ na relacje, które tworzymy z klientami i kontrahentami.
    • Mapa obszarów: - Rozrysujemy mapę poszczególnych osiągnięć i przeanalizujemy ją. - Podejmiemy decyzje, które pomogą nam zintegrować nasze dotychczasowe działania z nowo poznanymi i wzmocnią naszą „biznes e-marketing”.
    • Podsumowanie i zakończenie warsztatu.

    KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA: 

    • Pogłębisz swoją wiedzę na temat nowoczesnych metod prowadzenia e-marketingu biznesowego.
    • Przyjrzysz się fundamentom i sposobom realizacji swojego pomysłu na e-marketing biznesowy.
    • Dostaniesz wiedzę, poznasz i poćwiczysz sposoby konstruktywnego podejścia do Social Media Marketingu.
    • Poszerzysz swoją świadomość na temat e-marketingu oraz sposobów prowadzenia i analizowania prac Social Media Marketingu, które jako biznesmen, menager pełnisz w koegzystencji firmy i w zgodzie z taktyką firmy, zaplanujesz działania w ramach każdej z nich.
    • Porozmawiasz z innymi biznesmenami i sprawdzisz, na ile Twoje pytania o e-marketing są wyjątkowe, a na ile podobne do pytań jakie stawiają sobie inni biznesmeni, menagerowie.
    • Doświadczysz pozytywnej energii w konstruktywnym działaniu i otoczeniu ludzi o podobnych potrzebach realizacji celów.
    • Będziesz mieć możliwość weryfikacji swoich przekonań na temat e-marketingu z innymi uczestnikami warsztatu.

    ADRESACI: Biznesmeni i menagerowie zainteresowani rozwojem własnej firmy.

    METODY: ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusje moderowane, doświadczenia, burza mózgów, miniwykłady, prezentacja multimedialna.


    Czas trwania szkolenia: 18 godzin dydaktycznych
    Ilość osób: min. 18, max. 25
    Koszt szkolenia: 450zł
    Zniżki: studenci 5%
    informacje: a.przybysz@infotech.com.pl
    Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikaty ukończenia szkolenia. Zarejestruj się...

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

INFOTECH Information & Technology
+48 791 350 090
Ul. Czajewicza 5/7 lok 24
05-500, Piaseczno
www.infotech.com.pl

INFOTECH INFORMATION & TECHNOLOGY
Serwisy www i CMS w technologii PHP i My SQL, Javascript, JQuery, w systemie SEO Zintegrowane, indywidualne systemy informatyczne dostosowane do potrzeb Klienta.
MARKETING SZEPTANY - jest to zupełnie NOWY PROJEKT, który w Polsce jest całkowitą nowością. Za pomocą for dyskusyjnych z tysiącami pozytywnych opinii o Państwa stronie internetowej
bądź oferowanych produktach/usługach promujemy Państwa działalność.

Wygląda to tak:
W zależności od pakietu piszemy setki/tysiące opinii, które w sposób pozytywny przedstawiają Państwa
stronę internetową/firmę, bądź usługę.
Proszę sobie wyobrazić jak duży efekt marketingowy przyniesie pojawienie się tysięcy pozytywnych opinii o Państwa stronie/firmie/produkcie na kilkuset różnych forach dyskusyjnych! Nawet nie mówiąc o wzroście pozycji strony w wynikach wyszukiwania Google, z powodu naturalnych linków. Na kilkaset różnych kampanii nie było ani jednego niezadowolonego klienta ! 70% do nas powraca.
Możemy dla Państwa zaoferować NAJNIŻSZE CENY W POLSCE.
Cennik w promocji wygląda następująco:
rozpoczęcie dyskusji na 100 różnych forach + 700 pozytywnych opinii o firmie / produkcie / stronie = 290zł
rozpoczęcie dyskusji na 200 różnych forach + 1400 pozytywnych opinii o firmie / produkcie / stronie = 490zł
rozpoczęcie dyskusji na 400 różnych forach + 2800 pozytywnych opinii o firmie / produkcie / stronie = 690zł
rozpoczęcie dyskusji na 800 różnych forach + 5600 pozytywnych opinii o firmie / produkcie / stronie = 990zł
Ceny brutto!

Co to daje?
- ogromna reklama - w najwyższej wersji 5600 pozytywnych komentarzy na kilkuset forach na temat Państwa strony i oferty.
- skok pozycji w Google (naturalne linki - nie ma bardziej naturalnych niż wpisy na forach)
FACEBOOK – PROMOWANIE

Filozofia reklamowa
W serwisie Facebook uważamy, że reklamy stanowią integralną część ogólnego wrażenia użytkownika. Najlepsze reklamy to te, które są dopasowane do użytkowników i tego, jak użytkownicy i ich znajomi nawiązują kontakty i łączą się z interesującymi ich markami, artystami i firmami.

Przeznaczamy określoną kwotę np. 15 zł dzienny budżet 1050,00 zł kwota całkowita za miesiąc kampanii. System pokazuje reklamę w określonych miejscach FB związanych z działalnością, lokalizacji lub preferencjach wiekowych.
System FB pokazuje nam potencjalny zasięg np.: 12.200.000 osób
Wysokość opłat za promowanie strony zależy od liczby osób, do których chcesz dotrzeć. Jeśli wybierzesz większy budżet, więcej osób zobaczy reklamy zachęcające je do polubienia strony. W efekcie istnieje większa szansa, że więcej osób polubi stronę.
GOOGLE ADWORDS
To kampania, która pokazuje stronę www na pierwszej odsłonie na dane słowo kluczowe lub słowa kluczowe np.: auto na wesele.
Słowo to jest wyceniane przez Google, a koszty naliczane są za kliknięcie w stronę www. Przeznaczamy określoną kwotę np. 20 zł dzienny budżet. System nie nalicza kosztów, jeśli nie będzie kliknięcia w stronę www. System Google zabezpiecza również przed klikaniem z tego samego adresu IP, to eliminuje nieuczciwą konkurencję.
Taka kampania jest aktywna do czasu wyczerpania środków na prowadzonym przez nas koncie. Jeśli kwota nie zostanie wyczerpana w danym miesiącu przechodzi na następny miesiąc.
Przesyłamy raporty kliknięć i wyceny Google bezpłatnie na życzenie Klienta. Google wprowadziło tą formę wyróżnienia strony www w przypadku kiedy nie ma możliwości pozycjonowania tradycyjnego, kampania wygasa z chwilą wyczerpania środków i należy powtórnie uzupełnić kwotę przeznaczoną na kampanię.
CENA
Kampania reklamowa w Google to ok 500 zł za m-c, skuteczność jest prawie 100%, ponieważ trafiamy do konkretnego odbiorcy zainteresowanego dokładnie takimi usługami, jakie proponujemy. Kliknięcie pojedynczego słowa kluczowego w zależności od jego konkurencyjności wynosi od 1-6 zł. Natomiast konkretnie te słowa, które interesują Zamawiającego wstępnie możemy wycenić.
Klienci różnych branż bardzo sobie chwalą ten system pokazywania na pierwszej odsłonie bez inwestowania wyższej kwoty. Doliczamy 40 % od zainwestowanej kwoty.
Boks zawiera:
- tytuł 25 znaków,
- adres www,
- opis dwie linijki 35 znaków.


Z wyrazami szacunku,
Zespół InfoTech Information & Technology