Łączenie strony www mobilnej lub responsywnej ze stroną www pod SEO, czy to dobry pomysł?ączenie strony www mobilnej lub responsywnej ze stroną www pod SEO, czy to dobry pomysł?

Czy łączenie strony www mobilnej lub responsywnej ze stroną www pod SEO, to dobry pomysł?

Wiadomo, iż strona mobilna lub responsive jest specjalnie ograniczona z tekstów i grafik, ponieważ ich ciężar obciąża wyświetlanie się strony, a duża ilość tekstu jest nieczytelna na komórce, gdzie istnieje ograniczona ilość miejsca i każde zdanie wyświetlane jest w postaci kolumienki szerokości 6-7 cm. Jednak można to jakoś pogodzić. Dzięki uporządkowanemu trybowi podziału strony. Schemat strony powinien być zdecydowanie podzielony na moduły, w których na początku jest tekst informujący, nagłówki i krótki opis, prowadzący do reszty zawartości podstrony poprzez więcej. Następnie zdjęcia i dopiero pod koniec strony w stopce lub zaraz przed, zamieszczone większe ilości tekstu i tagi.

W takim układzie nikomu nie będzie przeszkadzać, że zawartość strony jest obficie wyposażona w teksty, ponieważ znajdzie je poniżej, jeśli będzie tylko nimi zainteresowana(y).

Bardzo ważne jest, aby tworzyć wyraźne przyciski, dobrze widoczne w komórkach, sam link może być mało czytelny dla odbiorcy lub kliknięcie linku może przysporzyć trudności w klikaniu użytkownikom.

SEO - strony www

Teksty w podstronach łączące się z nagłówkami i meta tagami nie są widoczne w urządzeniach mobilnych, nie mają jakiegoś istotnego znaczenia dla mobilności strony, ale są ważne dla pozycjonowania i powinny być odpowiednio ukształtowane, zredagowane i połączone ze sobą.

Linkowanie wewnątrz strony to nie jedyny czynnik pozycjonowania, jednak bardzo istotny.

Odpowiadając na pytanie, czy warto łączyć te trzy rodzaje stron stronę mobilną, stronę responsywną i stronę nastawioną na SEO, należy zastanowić się nad zawartością strony. Jeśli istotne informacje zamieszczone będą w gąszczu słów kluczowych i fraz potrzebnych do pozycjonowania, może okazać się, że strona jest mało czytelna i odniesiemy odwrotny skutek zarówno w przekazie mobilnym jak i zwykłym na komputerach.

Czytelność strony jest istotą najwyższą i niepodważalną, stanowi właściwie podstawę wykonania każdej strony internetowej, dlatego już przy projekcie graficznym należy zastanowić się nad tym, czy strona www ma być responsive, mobilna czy pozycjonować się dobrze w wyszukiwarkach.

INFOTECH Information & Technology
+48 791 350 090
Ul. Czajewicza 5/7 lok 24
05-500, Piaseczno
www.infotech.com.pl

INFOTECH INFORMATION & TECHNOLOGY
Serwisy www i CMS w technologii PHP i My SQL, Javascript, JQuery, w systemie SEO Zintegrowane, indywidualne systemy informatyczne dostosowane do potrzeb Klienta.



Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

INFOTECH Information & Technology
+48 791 350 090
Ul. Czajewicza 5/7 lok 24
05-500, Piaseczno
www.infotech.com.pl

INFOTECH INFORMATION & TECHNOLOGY
Serwisy www i CMS w technologii PHP i My SQL, Javascript, JQuery, w systemie SEO Zintegrowane, indywidualne systemy informatyczne dostosowane do potrzeb Klienta.
MARKETING SZEPTANY - jest to zupełnie NOWY PROJEKT, który w Polsce jest całkowitą nowością. Za pomocą for dyskusyjnych z tysiącami pozytywnych opinii o Państwa stronie internetowej
bądź oferowanych produktach/usługach promujemy Państwa działalność.

Wygląda to tak:
W zależności od pakietu piszemy setki/tysiące opinii, które w sposób pozytywny przedstawiają Państwa
stronę internetową/firmę, bądź usługę.
Proszę sobie wyobrazić jak duży efekt marketingowy przyniesie pojawienie się tysięcy pozytywnych opinii o Państwa stronie/firmie/produkcie na kilkuset różnych forach dyskusyjnych! Nawet nie mówiąc o wzroście pozycji strony w wynikach wyszukiwania Google, z powodu naturalnych linków. Na kilkaset różnych kampanii nie było ani jednego niezadowolonego klienta ! 70% do nas powraca.
Możemy dla Państwa zaoferować NAJNIŻSZE CENY W POLSCE.
Cennik w promocji wygląda następująco:
rozpoczęcie dyskusji na 100 różnych forach + 700 pozytywnych opinii o firmie / produkcie / stronie = 290zł
rozpoczęcie dyskusji na 200 różnych forach + 1400 pozytywnych opinii o firmie / produkcie / stronie = 490zł
rozpoczęcie dyskusji na 400 różnych forach + 2800 pozytywnych opinii o firmie / produkcie / stronie = 690zł
rozpoczęcie dyskusji na 800 różnych forach + 5600 pozytywnych opinii o firmie / produkcie / stronie = 990zł
Ceny brutto!

Co to daje?
- ogromna reklama - w najwyższej wersji 5600 pozytywnych komentarzy na kilkuset forach na temat Państwa strony i oferty.
- skok pozycji w Google (naturalne linki - nie ma bardziej naturalnych niż wpisy na forach)
FACEBOOK – PROMOWANIE

Filozofia reklamowa
W serwisie Facebook uważamy, że reklamy stanowią integralną część ogólnego wrażenia użytkownika. Najlepsze reklamy to te, które są dopasowane do użytkowników i tego, jak użytkownicy i ich znajomi nawiązują kontakty i łączą się z interesującymi ich markami, artystami i firmami.

Przeznaczamy określoną kwotę np. 15 zł dzienny budżet 1050,00 zł kwota całkowita za miesiąc kampanii. System pokazuje reklamę w określonych miejscach FB związanych z działalnością, lokalizacji lub preferencjach wiekowych.
System FB pokazuje nam potencjalny zasięg np.: 12.200.000 osób
Wysokość opłat za promowanie strony zależy od liczby osób, do których chcesz dotrzeć. Jeśli wybierzesz większy budżet, więcej osób zobaczy reklamy zachęcające je do polubienia strony. W efekcie istnieje większa szansa, że więcej osób polubi stronę.
GOOGLE ADWORDS
To kampania, która pokazuje stronę www na pierwszej odsłonie na dane słowo kluczowe lub słowa kluczowe np.: auto na wesele.
Słowo to jest wyceniane przez Google, a koszty naliczane są za kliknięcie w stronę www. Przeznaczamy określoną kwotę np. 20 zł dzienny budżet. System nie nalicza kosztów, jeśli nie będzie kliknięcia w stronę www. System Google zabezpiecza również przed klikaniem z tego samego adresu IP, to eliminuje nieuczciwą konkurencję.
Taka kampania jest aktywna do czasu wyczerpania środków na prowadzonym przez nas koncie. Jeśli kwota nie zostanie wyczerpana w danym miesiącu przechodzi na następny miesiąc.
Przesyłamy raporty kliknięć i wyceny Google bezpłatnie na życzenie Klienta. Google wprowadziło tą formę wyróżnienia strony www w przypadku kiedy nie ma możliwości pozycjonowania tradycyjnego, kampania wygasa z chwilą wyczerpania środków i należy powtórnie uzupełnić kwotę przeznaczoną na kampanię.
CENA
Kampania reklamowa w Google to ok 500 zł za m-c, skuteczność jest prawie 100%, ponieważ trafiamy do konkretnego odbiorcy zainteresowanego dokładnie takimi usługami, jakie proponujemy. Kliknięcie pojedynczego słowa kluczowego w zależności od jego konkurencyjności wynosi od 1-6 zł. Natomiast konkretnie te słowa, które interesują Zamawiającego wstępnie możemy wycenić.
Klienci różnych branż bardzo sobie chwalą ten system pokazywania na pierwszej odsłonie bez inwestowania wyższej kwoty. Doliczamy 40 % od zainwestowanej kwoty.
Boks zawiera:
- tytuł 25 znaków,
- adres www,
- opis dwie linijki 35 znaków.


Z wyrazami szacunku,
Zespół InfoTech Information & Technology