Zorganizuj sobie czas, poukładaj myśli i dobierz właściwe narzędzia, aby praca przebiegała sprawnie i bez komplikacji. Dopasuj słowa kluczowe Twojej działalności do poszczególnych obszarów działalności i tak przygotowane grupy tematyczne obwaruj wszelkimi materiałami od graficznych po merytoryczne treści z danego zakresu tematycznego.
Kiedy już stworzysz sobie warunki do pracy przygotuj kilka strategii, które pozwolą na wywiązanie się z pierwszego zakresu wykonywanych prac e-marketingu, jakim jest zamieszczanie linku docelowej strony.
Wszelkiego rodzaju miejsca docelowe, notuj ich adresy (najlepiej w programie microsoft office, excel), zanotuj tam wszelkie informacje takie jak login i hasło i uwagi.
Następnie opracuj strategię działania, notuj wykonane już profile oraz miejsca w których będzie reklama, zapisuj wszelkie parametry dostępu, aby w przyszłości móc do niech wrócić bez problemu.
Gdy masz już zakres działań i strategię, przystąp do pracy.
Pamiętaj, zorganizowany czas to podstawa dobrego e-marketingu.
Często korzystam z telefonu w drodze do pracy, aby móc pracować przez ten czas, może i Ty masz na to warunki, jeśli nie to może w delegacji...to bardzo fajna opcja, którą polecam najbardziej wytrwałym.
W następnym artykule podam więcej szczegółów poświęconych poszczególnym etapom przygotowania na konkretnych przykładach.