JAK ANALIZOWAĆ SWOJĄ MARKĘ NA RYNKU?

CZY NASZE DZIAŁANIA MARKETINGOWE SĄ OPTYMALNE?


Co możemy zaproponować?
KOŁO - to najprostsza metoda analizy swoich wszystkich kroków marketingowych dotyczących firmy?

Otóż koło życia firmy... ktoś pomyśli, że to mało profesjonalne, jednak doskonale wiemy jak w łatwy sposób, obrazowo można przedstawić wszelkie niedociągnięcia. Za pomocą prostego narzędzia, jakim jest zwykłe kółko podzielone na ćwiartki, możemy pokazać, czy nasz biznes ma szansę ruszyć z miejsca i czy ma spełnione wszelkie kryteria dostępne w sieci oraz na bazie rynku marketingowego.

W każdej ćwiartce jest inna kategoria z "życia" (tego marketingowego) naszego biznesu, powinna ona być dopełniona w każdym calu i jest to bardzo ważny mechanizm z punktu widzenia reklamy w internecie oraz wizerunku naszej firmy na rynku biznesowym.

Koło życia "FIRMY"
To jakiej kategorii użyjemy zależy od nas, w zupełności wystarczy 8 płaszczyzn, które powinny być zaspokojone i które powinny spełniać normy dzisiejszego światka marketingowego. 

To tylko niektóre z nich:
1. strona www
2. portale społecznościowe
3. nowoczesne media 
4. fora internetowe
5. profesjonalne materiały reklamowe i zdjęcia
6. profesjonalny znak graficzny
7. katalogi usług lub produktów
8. profesjonalne narzędzia internetowe

Właściwie to powinien być standard, którego przestrzega każda dobrze prowadzona firma.  Jednak często jest tak, że firma nie posiada nawet logotypu czy strony www, nie mówiąc już o zamieszczaniu informacji o firmie w przeróżnych źródłach internetowych, drukowanych czy też graficznych reklamach. 

nie przedłużając... Zataczamy koło zaznaczając punktem każdą prawidłowo lub nie spełnioną kategorię w taki sposób, aby było widać na jakim poziomie jesteśmy w danej kwestii ze swoją firmą i jej funkcjonowaniem w danym obszarze. Czyli, jeśli mamy stronę www zaznaczamy "10", ale jeśli nasza działalność lub strona www nie istnieje w portalach społecznościowych zaznaczamy "0"
to samo dotyczy następnych kategorii, aż zatoczymy pełne koło...

czy to co nam powstało, jest aby na pewno kołem, czy ruszylibyśmy z miejsca takim samochodem?
Po połączeniu wszystkich punktów okaże się, jak wygląda nasz mały marketing.

CZY NASZE DZIAŁANIA MARKETINGOWE SĄ OPTYMALNE?


Ważne jest, aby nasze działania marketingowe były spójne same w sobie, dlatego każdy biznes powinien posiadać spójny wizerunek. Widać to na wizytówkach, stronach www, folderach i ulotkach.

Jednakowa kolorystyka i schemat graficzny. Wizerunek powinien być jednakowo odczytywany na wszelkiego rodzaju nośnikach reklamowych, którymi są również nasze własne materiały reklamowe i papiery firmowe. W jednakowej tonacji kolorystycznej powinny być również wszystkie reklamy zewnętrzne i wewnętrzne czy też gadżety. 

Ważne jest oczywiście, aby logo nie różniło się i na każdej powierzchni reklamowej, było dobrze widoczne i czytelne. Dobrze widziane są znaki wodne na naszych zdjęciach produktów. 

Strona internetowa powinna zawierać zarówno logotyp identyczny z tymi na pozostałych materiałach reklamowych jak i kolorystyczne akcenty czy wręcz kolorystykę spójną do całości materiałów reklamowych. 

CZY NASZE DZIAŁANIA MARKETINGOWE SĄ OPTYMALNE?


Dopełnieniem całości są zdjęcia. Powinny być profesjonalnie wykonane dobrym sprzętem, ponieważ zarówno w druku jak i w internecie widać złą jakość zdjęć na pierwszy rzut oka, a jak wiadomo "JAK CIĘ WIDZĄ TAK CIĘ PISZĄ". 
Dobrze oświetlone i wykonane z dobrej perspektywy zdjęcia, dodają zarówno stronie internetowej, jak i drukowanym materiałom reklamowym, prestiżu o jaki chodzi każdej firmie... 

To nie wszystko, zdjęcia wykonane super extra sprzętem najnowszej generacji można zniszczyć poprzez mało profesjonalną obróbkę, dlatego szparowanie i wycinanie zdjęć zwłaszcza produktów powinien wykonywać profesjonalista, najlepiej grafik.

Jeśli nasz biznes spełnia takie normy i jesteśmy w każdym miejscu internetu ze swoją działalnością, możemy pomyśleć o pozycjonowaniu strony, ale to już inny temat...


INFOTECH Information & Technology
+48 791 350 090
Ul. Czajewicza 5/7 lok 24
05-500, Piaseczno
www.infotech.com.pl

INFOTECH INFORMATION & TECHNOLOGY
Serwisy www i CMS w technologii PHP i My SQL, Javascript, JQuery, w systemie SEO Zintegrowane, indywidualne systemy informatyczne dostosowane do potrzeb Klienta.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

1 komentarze:

komentarze
7 czerwca 2020 14:28 delete

Bardzo dobry wpis. Pozdrawiam serdecznie.

Reply
avatar

INFOTECH Information & Technology
+48 791 350 090
Ul. Czajewicza 5/7 lok 24
05-500, Piaseczno
www.infotech.com.pl

INFOTECH INFORMATION & TECHNOLOGY
Serwisy www i CMS w technologii PHP i My SQL, Javascript, JQuery, w systemie SEO Zintegrowane, indywidualne systemy informatyczne dostosowane do potrzeb Klienta.
MARKETING SZEPTANY - jest to zupełnie NOWY PROJEKT, który w Polsce jest całkowitą nowością. Za pomocą for dyskusyjnych z tysiącami pozytywnych opinii o Państwa stronie internetowej
bądź oferowanych produktach/usługach promujemy Państwa działalność.

Wygląda to tak:
W zależności od pakietu piszemy setki/tysiące opinii, które w sposób pozytywny przedstawiają Państwa
stronę internetową/firmę, bądź usługę.
Proszę sobie wyobrazić jak duży efekt marketingowy przyniesie pojawienie się tysięcy pozytywnych opinii o Państwa stronie/firmie/produkcie na kilkuset różnych forach dyskusyjnych! Nawet nie mówiąc o wzroście pozycji strony w wynikach wyszukiwania Google, z powodu naturalnych linków. Na kilkaset różnych kampanii nie było ani jednego niezadowolonego klienta ! 70% do nas powraca.
Możemy dla Państwa zaoferować NAJNIŻSZE CENY W POLSCE.
Cennik w promocji wygląda następująco:
rozpoczęcie dyskusji na 100 różnych forach + 700 pozytywnych opinii o firmie / produkcie / stronie = 290zł
rozpoczęcie dyskusji na 200 różnych forach + 1400 pozytywnych opinii o firmie / produkcie / stronie = 490zł
rozpoczęcie dyskusji na 400 różnych forach + 2800 pozytywnych opinii o firmie / produkcie / stronie = 690zł
rozpoczęcie dyskusji na 800 różnych forach + 5600 pozytywnych opinii o firmie / produkcie / stronie = 990zł
Ceny brutto!

Co to daje?
- ogromna reklama - w najwyższej wersji 5600 pozytywnych komentarzy na kilkuset forach na temat Państwa strony i oferty.
- skok pozycji w Google (naturalne linki - nie ma bardziej naturalnych niż wpisy na forach)
FACEBOOK – PROMOWANIE

Filozofia reklamowa
W serwisie Facebook uważamy, że reklamy stanowią integralną część ogólnego wrażenia użytkownika. Najlepsze reklamy to te, które są dopasowane do użytkowników i tego, jak użytkownicy i ich znajomi nawiązują kontakty i łączą się z interesującymi ich markami, artystami i firmami.

Przeznaczamy określoną kwotę np. 15 zł dzienny budżet 1050,00 zł kwota całkowita za miesiąc kampanii. System pokazuje reklamę w określonych miejscach FB związanych z działalnością, lokalizacji lub preferencjach wiekowych.
System FB pokazuje nam potencjalny zasięg np.: 12.200.000 osób
Wysokość opłat za promowanie strony zależy od liczby osób, do których chcesz dotrzeć. Jeśli wybierzesz większy budżet, więcej osób zobaczy reklamy zachęcające je do polubienia strony. W efekcie istnieje większa szansa, że więcej osób polubi stronę.
GOOGLE ADWORDS
To kampania, która pokazuje stronę www na pierwszej odsłonie na dane słowo kluczowe lub słowa kluczowe np.: auto na wesele.
Słowo to jest wyceniane przez Google, a koszty naliczane są za kliknięcie w stronę www. Przeznaczamy określoną kwotę np. 20 zł dzienny budżet. System nie nalicza kosztów, jeśli nie będzie kliknięcia w stronę www. System Google zabezpiecza również przed klikaniem z tego samego adresu IP, to eliminuje nieuczciwą konkurencję.
Taka kampania jest aktywna do czasu wyczerpania środków na prowadzonym przez nas koncie. Jeśli kwota nie zostanie wyczerpana w danym miesiącu przechodzi na następny miesiąc.
Przesyłamy raporty kliknięć i wyceny Google bezpłatnie na życzenie Klienta. Google wprowadziło tą formę wyróżnienia strony www w przypadku kiedy nie ma możliwości pozycjonowania tradycyjnego, kampania wygasa z chwilą wyczerpania środków i należy powtórnie uzupełnić kwotę przeznaczoną na kampanię.
CENA
Kampania reklamowa w Google to ok 500 zł za m-c, skuteczność jest prawie 100%, ponieważ trafiamy do konkretnego odbiorcy zainteresowanego dokładnie takimi usługami, jakie proponujemy. Kliknięcie pojedynczego słowa kluczowego w zależności od jego konkurencyjności wynosi od 1-6 zł. Natomiast konkretnie te słowa, które interesują Zamawiającego wstępnie możemy wycenić.
Klienci różnych branż bardzo sobie chwalą ten system pokazywania na pierwszej odsłonie bez inwestowania wyższej kwoty. Doliczamy 40 % od zainwestowanej kwoty.
Boks zawiera:
- tytuł 25 znaków,
- adres www,
- opis dwie linijki 35 znaków.


Z wyrazami szacunku,
Zespół InfoTech Information & Technology